Как Бай Джендър уби своя баща Либерализма
Имам приятели, които се дразнят и изнервят при всеки случай на джендър-либерастки извращения, които са всъщност всекидневие. Поради което всекидневието им е изнервено.
Откъде идва тяхната daily based:) фрустрация?
Фрустрацията на тези убедени либерали идва от отказа им да приемат факта, че либерализмът днес е вече безнадеждно и необратимо джендър-детерминирана идеология.
Либерализмът днес е извратен и нараняващ до смърт режим на злоупотреба със свободната човешка воля.
Либерализмът днес налага всекидневен арест на изявите на нормалното мислене чрез терора на cancel културата.
Това е днешната, съвременната форма на автоцензура, която нашето поколение си спомня от комунизма.
Доброволният отказ от споделяне на мисли и съждения поради страх от отхвърляне е джендър-либералната стигма върху цялото днешно младо поколение.
Виждам го толкова ясно и толкова често, че нямам никакво съмнение в неговата същност.
Наскоро бях гост в един подкаст на млад човек с традиционни възгледи и християнски убеждения, които не натрапва, но и не предава.
Думите ми в този разговор произведоха поразяващ ефект върху водещия и оператора. Всъщност не казах нищо, което досега не съм казвал, но те бяха наистина дълбоко разтърсени.
Не знаехме за това, не сме се замисляли в дълбочина – това повтаряха.
А, и още нещо – притесняваха се как алгоритъмът на социалните мрежи ще потисне това видео, и как могат да бъдат атакувани заради това видео…
Кой ще ви атакува, попитах.
Ами онези, знаеш – отговориха ми.
“Онези” са ми добре известни, разбира се – в личен план за самите себе си това са самонараняващи се хора, решени да превърнат своите лични драми в обществена трагедия. Вероятно надяващи се тази обществена трагедия и социален реванш да се превърне в лекарство за болните им души.
Грешат, разбира се. Спасителят е единственото спасение за душите, няма друго.
В социален план обаче това са съвременните агресори – терористи, новите хунвейбини на новата културна революция, избухнала под знамето на Мао в Китай през 60-те и рециклирана през Франкфуртския “културен” марксизъм до проявите й в наши дни.
Прочетете есето на Херберт Маркузе “Репресивната толерантност” – макар само заглавието да е достатъчно – и ще се уверите.
Там е ключът към разбирането на днешния джендър-детерминиран либерал-екстремизъм, издигнат в знамената на шест/!/цветната дъга.
Необходима е съпротива – първо на полето на словото – и то дългосрочна, за което трябва да бъдем готови.
Няма да е кратко, няма да е лесно – това е известно.
Ще трябва – на всичко отгоре – да изтърпим и онази тъжновата фрустрация на отказа да се приемат фактите за днешното състояние на либерализма.
Днешният либерализъм е неизлечимо болна от джендър-детерминираност идеология, чиято етимология и семантични корени – свобода – нямат нищо общо нито с нейното начало, нито с исторически заявяваните цели от Джон Лок, та досега.
И ако трябва да си представим по различен начин онази карикатура на Бай Ганьо, в която той стои изправен над трупа на създателя си Алеко – то тази карикатура би изглеждала и звучала ето така:
Бай Джендър стои над трупа на своя създател Либерализма.
И на въпроса – ти ли я свърши тая работа, Бай Джендър – той/тя кима енергично-небинарно и гордо размахва шест/!/цветното знаме на джендър-либералната мастурбуция.
Така предлагам да се казва тяхната сексуал-културна революция – мастурбуция.
Александър Урумов